Klusdag NLDoet

Dankzij een aantal vrijwilligers en bijdragen van het Oranjefonds, Hamminga Bouw- en Tuinmarkt BV en Jan Doff  Uithuizermeeden werd onze jaarlijkse klusdag een succes.

De kleedgelegenheid ziet er weer blinkend uit en het bleek dat onze leden niet alleen kunnen tennissen maar zeker ook goed kunnen klussen. Jan Doff had op vrijdag al een gedeelte uitgegraven waar onze nieuwe berging moest komen te staan en vervolgens is het door Hamminga ter beschikking gestelde zand er in gegooid, zodat we op zaterdagochtend gelijk konden beginnen met het leggen van de vloer voor de berging . Hulde voor André en Hans, het straten liep als een trein. Harald en Albert hadden zich inmiddels op de handleiding gestort voor het plaatsen van de berging en ook dat liep van een leien dakje. Addo en Roelf Jan hebben de zomernetten op de baan geplaatst en alle winddoeken hangen ook weer aan de hekken.

NLDoet2015

Binnen werd er door Sijke, Trijn, Trijntje en Aafke gepoetst.

Tussen de middag genoten we van een heerlijke lunch, waarna de laatste puntjes op de i werden gezet.

Alle vrijwilligers ontvingen als dank voor hun inzet namens het Oranjefonds een oorkonde en een kortingsbon.