Contributie

De contributie voor 2024 is als volgt:

• Basisschooljeugd € 45 per jaar
  • Junioren tot 18 jaar € 55 per jaar
  • Senioren € 85 per jaar
  • Vakantieleden € 40 per jaar

Wanneer je lid bent van TC Usquert betekent dit dat:

• Je onbeperkt gebruik mag maken van de tennisbanen van TC Usquert:
    onze banen zijn jaarrond bespeelbaar, ook ’s avonds dankzij de ledverlichting
  • Je kunt deelnemen aan alle activiteiten van TC Usquert (clubkampioenschappen, toernooien en toss);
  • Je kunt deelnemen aan KNLTB-gerelateerde activiteiten (zoals toernooien en competities).
  • Je véél goedkoper uit bent qua contributie dan omringende tennisclubs.

Wist je dat naburige dorpen voor senioren € 120 of meer vragen?

Vakantieleden mogen spelen in de periode van de zeven weken durende zomervakantie in onze regio. Zij mogen dan ook deelnemen aan alle activiteiten die in deze periode door de club georganiseerd worden.

Pickleball spelen

Vanaf 28 maart 2024 kun je elke donderdagavond van 19:00-21:00 uur pickleballen op de tennisbanen. Materialen als ballen en paddles zijn aanwezig. Niet-leden kunnen ook meespelen, vooralsnog voor € 2 per persoon per avond. ‘Sikkom vergeefs’ dus!

Lid worden

Wil je lid worden van TC Usquert? Meld je dan aan bij onze secretaresse Aafke Ploegman. Dat kan via een e-mail naar secretaris@tennisclubusquert.nl.

Beëindiging lidmaatschap

Het lidmaatschap geldt tot wederopzegging. Je kunt je elk jaar afmelden als lid door vóór 31 december van het verenigingsjaar een mail te sturen naar secretaris@tennisclubusquert.nl. Je ontvangt een bevestiging van je afmelding. Voor leden die zich niet afmelden wordt het lidmaatschap op 1 januari van het nieuwe verenigingsjaar automatisch met één jaar verlengd.