Bij TC Usquert is het mogelijk competitie te spelen.

De KNLTB heeft een zeer divers competitieaanbod voor zowel senioren als jeugd op iedere dag van de week, voor elke leeftijd, voor zowel beginnende spelers als voor topspelers en voor iedereen daar tussenin. Kortom, voor iedere tennisser is er een competitievorm die bij je past!

Senioren

Voor de senioren worden er in de verschillende competities veel verschillende soorten aangeboden waarbij er aan bepaalde soorten ook leeftijdscategorieën gekoppeld zijn, zoals 17+, 35+, 50+. Daarnaast kan er binnen de verschillende soorten ook nog gekozen worden voor verschillende samenstellingen zoals dames, heren en gemengd.

Benieuwd waarvoor jij je kan inschrijven? Informeer bij de verenigingscompetitieleider (VCL) Jeanet Woldring-Droper.

Junioren 10 t/m 17 jaar

Voor de junioren 10 t/m 17 jaar zijn er drie leeftijdscategorieën waarin er competitie gespeeld kan worden, namelijk t/m 12 jaar, t/m 14 jaar en t/m 17 jaar. Deze competitiesoorten worden aangeboden in de samenstellingen: Meisjes, Jongens en Gemengd.

Jeugd – Kia Tenniskids competitie

Voor de jeugd t/m 12 jaar heeft de KNLTB het Tenniskidsprogramma ontwikkeld. Tenniskids is geheel afgestemd op de leeftijd en mogelijkheden van kinderen. Vier kleuren brengen hun vooruitgang in kaart: blauw, rood, oranje en groen. Bij iedere kleur horen andere leeftijden, baangroottes en balsoorten. Op een uitdagende manier leren kinderen de sport te spelen en versterken ze hun fysieke en sociale vaardigheden.

Anne Haalboom begeleidt de jeugd en kan je er meer over vertellen!

Lijkt het je leuk om competitie te spelen? Bekijk dan via de KNLTB competitiezoeker welke competitiesoorten er worden aangeboden of informeer bij de verenigingscompetitieleider wanneer je je ervoor kan inschrijven.