16 maart: NL-DOET
Er zijn van klussen te doen, om ons tennispark te laten ‘glimmen’.
Om 9.00 uur is de start met koffie en een korte uitleg.
Wanneer we hard aan het werk zijn geweest gaan we rond 10.15 uur een pauze houden. Om daarna de laatste slag te slaan zodat we rond 12.15 uur gezamenlijk kunnen gaan lunchen.
Na de lunch kunnen we opruimen en eventueel nog de laatste puntjes op de i zetten.
Wil je je aanmelden via secretaris@tennisclubusquert.nl (lunch je wel of niet mee?) Graag aanmelden voor 14 maart a.s.

23 maart: Pickleball clinic voor leden en niet-leden. Aanvang 10.30. Aanmelden voor 18 maart bij secretaris@tennisclubusquert.nl

15 december: Kersttoernooi met spectaculaire verrassing!

Wat gebeurde er in 2022?

19 maart: klusdag van 9.00-14.00 uur
6 april: NL doet + jaarlijkse klusdag
12 april: openingstoernooi vanaf 19.00 uur
april-mei: KNLTB Voorjaarscompetitie
mei-juni: Regionale Zomeravondcompetitie
27 juni t/m 10 juli: clubkampioenschappen
9 juli: BBQ
november: Snerttoernooi
december: Kersttoernooi

Jeugd

Anne tenniste met een groepje van ca. 10 enthousiaste kinderen om de week op maandagmiddag van 15.30-16.30 uur.
Ook vond er overleg plaats m.b.t. het schooltennis, waarbij een aantal gymlessen werden vervangen door tennislessen. Daarnaast was er een project schooltennis van de Gemeente het Hogeland, waarin ook wij participeerden.

Op maandag 14 februari organiseerde Stan Naaktgeboren van Tennisacademie STAN een clinic op de baan voor onze schooljeugd van 15.00-16.00 uur. E.e.a. werd gecoördineerd door de sportcoach van de Gemeente het Hogeland, Hans Letens.

Vanaf half april is Anne weer verder gegaan met de jeugd om de week op maandagmiddag. Voor de jeugd is een ballenkanon aangeschaft. Uiteraard kan deze ook gebruikt worden door de senioren.

Wil je meer weten over het tennissen voor de jeugd, neem dan even contact op met Anne via 06-14910940.