Banen klaar v/h seizoen

Het jaarlijkse onderhoud aan onze banen is weer verricht door Fa Ton de Rooij. Alles ligt er weer piekfijn bij. Zoals op onderstaande foto is te zien is een jaarlijkse schoonmaakbeurt geen overbodige luxe.
P1010010

Helaas is het tijdens NL-doet niet gelukt om alle klussen te klaren en daarom organiseren we a.s. zaterdag 18 april nog een extra klusmorgen.

P1010001

Door de storm is een deel van het hekwerk aan de oostzijde verbogen, dit moet weer rechtgezet en gestut worden. Verder moet er nog een dak op onze nieuwe berging en de oefenkooi moet schoongemaakt, zodat de jeugd er ook weer een balletje kan slaan.

We hopen op een heleboel vrijwilligers, mogelijk kunnen we dan ook nog iets aan het tuinonderhoud doen.

We beginnen om 9.00 uur, voor koffie/thee wordt gezorgd. Wil je helpen, meld je dan aan via secretaris@tennisclubusquert.nl