NL Doet klusmorgen-Open middag en Jeugdactiviteit in april

Klusdag

​Onze jaarlijkse klusdag is gepland op 21 maart a.s. Deze valt weer samen met NL-doet, waarvoor we ons ook hebben aangemeld. Dit jaar willen we op deze dag een berging plaatsen aan de noordkant van de huidige berging. Hierin kunnen we dan ons terrasmeubilair etc in opruimen, zodat onze kantine wat ruimer wordt en mogelijk iets gezelliger aangekleed kan worden.

Verder moet er natuurlijk ook een en ander rond de banen gebeuren en onze kantine verdient een schoonmaakbeurt.

We starten om 9.00 uur en gaan door tot een uur of twee.Voor een hapje en drankje wordt gezorgd.

Graag zien we je aanmelding (voor 18 maart a.s.) tegemoet via secretaris@tennisclubusquert.nl

Open middag

Eveneens op 21 maart is de open middag van 14.00-16.00 uur.

Zoals jullie wellicht in de DEVO hebben gelezen hebben we een introduktieaanbieding voor nieuwe leden, zij betalen het eerste jaar een halve contributie.

Woensdagmiddag tennismaand APRIL

Door de sportcoaches van de Gemeente Eemsmond wordt er elke woensdagmiddag in de maand april tennis aangeboden aan de basisschooljeugd groep 6 t/m 8. (in Uithuizen, Usquert en Warffum)

Op 8 april zal er gestart worden in Usquert, van 13.30-15.30 uur.

Er zal ook een toernooitje worden gespeeld en de beste spelers mogen naar de finaledag op woensdag 29 april in Uithuizen.

De kinderen die hiervoor in aanmerking komen zullen op school een flyer ontvangen en zich moeten aanmelden bij de sportcoaches.