Damesteam goed bezig

De dames van TC Usquert zijn voortvarend bezig met de KNLTB voorjaarscompetitie 2022. Het team bestaande uit Anne, Roelien, Hanneke, Madeleine, Karen en Jeanet weten zich goed staande te houden in de 1e klasse, ondanks alle ziekte en blessures. Met nog één wedstrijd te gaan, zit er zelfs nog een kampioenschap in. Tot dusver twee wedstrijden gelijkspel en drie wedstrijden met 4-0 gewonnen.

Afscheid Karen Hansems

Helaas moe(s)ten we het de laatste twee wedstrijden zonder Karen doen, vanwege haar benoeming tot wethouder in de gemeente Het Hogeland. We hebben Karen op haar laatst gespeelde wedstrijd op 28 april een bloemetje aangeboden en wensen haar ook via deze weg heel veel succes! We zullen Karens spel, gezelligheid en heerlijke taarten missen, mede door het feit dat we geen invallers hebben.

Van links naar rechts: Jeanet, Karen, Anne, Roelien, Hanneke (Madeleine ontbreekt)

Laatste wedstrijd 19 mei thuis

Onze laatste wedstrijd spelen we op donderdag 19 mei in Usquert tegen Schonfeldpark 1 uit Winschoten. We starten om 9.30 uur en publiek is van harte welkom. Het betekent overigens niet dat de competitie dan ten einde en beslist is, want de laatste competitiedag is op 2 juni waarop onze geduchte concurrenten Nohn (Sappemeer) en Wijchelsheim (Schildwolde) de strijd tegen elkaar aangaan. Wint Nohn de beide laatste wedstrijden met 4-0, dan zijn zij kampioen en mogen volgend jaar uitkomen in de hoofdklasse!

Stand 12-5-2022