KNLTB najaarscompetitie van start

In de derde week van september is de KNLTB najaarscompetitie weer van start gegaan. Er worden dit seizoen 5 wedstrijden gespeeld in september en oktober. TC Usquert doet mee aan de Dames Dubbel Donderdag Ochtend – 1e klasse – Afdeling 6.

Het team bestaat uit Anne, Roelien, Hanneke, Madeleine en Jeanet. Helaas hebben we nogal te kampen met blessures. Anne en Madeleine hebben respectievelijk rugpijn en tennisarm, terwijl Roelien op de eerste wedstrijddag verhinderd was. We konden geen invallers vinden, zodat Hanneke en Jeanet op de eerste wedstrijddag tegen Haren slechts 1 damesdubbel konden spelen. We verloren deze wedstrijd met 2-6 en 1-6. Dankzij 3 walkovers werd de stand dus 0-4 voor Haren. Hopelijk kunnen we de rest van de competitie met vier dames de baan op!

Wedstrijdprogramma

Het wedstrijdprogramma staat vermeld onder Competitie.