Najaarscompetitie van start

De indeling voor de KNLTB Najaarscompetitie is bekend! Hetzelfde damesteam bestaande uit Hanneke, Anne, Karen en Jeanet die in het voorjaar kampioen werden in de 3e klasse, gaan de najaarscompetitie in de 2e klasse spelen.

We spelen 6 donderdagen: 3x uit en 3x thuis (geel gearceerd) en beginnen om 10 uur. De 1e wedstrijd op 14 september is een thuiswedstrijd tegen Amelte (Assen). Aangezien Hanneke dan nog op vakantie is en we moeilijk invallers kunnen vinden, hebben we de tegenstanders gevraagd de wedstrijd te verplaatsen naar dinsdag 19 september. Bijkomend voordeel: heeft Karen ook nog wat meer tijd om te herstellen van haar hieloperatie.

De tegenstanders hebben hun medewerking toegezegd maar helaas verloopt Karen’s herstel niet voorspoedig… Gelukkig heeft Anne haar tweelingzus bereid gevonden om dinsdag in te vallen, chapeau! Daarna hopen we dat Karen weer van de partij is!

De 2e wedstrijd spelen we in Middelstum en de 3e in Schildwolde. Vervolgens gaan we naar Assen, daarna komt Middelstum en tenslotte verwelkomen we Schildwolde in Usquert.

Op de teamkalender van de KNLTB vind je het volledige wedstrijdprogramma.

We hopen op sportieve wedstrijden, veel publiek en mooi weer!

Jeanet, VCL