Voorjaarscompetitie 2019

De winter moet nog beginnen, maar de KNLTB voorjaarscompetitie staat alweer voor de deur! Op deze pagina vind je alle informatie, zoals speeldata, aanbod en aanmelden van je team.

Voorjaarscompetitie 2019:

De KNLTB heeft de competitiesoorten van de districts-/ regiocompetities geharmoniseerd.  Dat betekent dat er verschillende competitiesoorten zijn samengevoegd en dat het aanbod is teruggebracht van ruim 300 naar circa 90 soorten. Daarnaast zijn er ook soorten met verschillende leeftijdsgrenzen samengevoegd.

Als competitiespeler ben je natuurlijk benieuwd wat deze verandering van het competitieaanbod voor jou gaat betekenen.

Dit zijn de belangrijkste voordelen:
– Minder niveauverschillen binnen de poules;
– Kortere reisafstanden;
– Meer variatie in tegenstanders.

Klik hier voor het competitieaanbod 2019 in Groningen en Drenthe of ga naar www.knltb.nl/competitiezoeker en vul hier de naam van jouw vereniging voor het competitieaanbod in jouw regio.

Wanneer? in totaal 7 speeldagen van begin april tot begin juni

Bij wie en tot wanneer kan ik mijn team aanmelden?
Bij Jeanet Woldring (VCL) tot 2 januari 2019. Niet alleen senioren maar ook jeugdleden.

Wij zouden het heel leuk vinden als TC Usquert weer een of twee jeugdteams aan kan melden!

Jeugdtennis 2019

Om nóg meer kinderen wedstrijden te laten spelen gaat de KNLTB in 2019 het wedstrijdaanbod voor de jeugd verbeteren en versimpelen. Ook laten ze het beter aansluiten op de wensen van de jeugd en hun ouders. Tot slot maken ze het allemaal een stuk overzichtelijker.

Op deze pagina vind je meer informatie over de veranderingen van de Rode en Oranje competitie  en Junioren competitie (voorheen Gele competitie).

Anne Haalboom, onze jeugdbegeleidster en/of onze trainer Willem Kloos kan je er nog veel meer over vertellen.