Klussen en barbecue

21 juni de langste dag van het jaar en er is flink geklust rond de banen.
De berging is weer helemaal opgeruimd, dus er is weer ruimte ontstaan.
Het onkruid tussen de tegels van het terras is volledig verdwenen. De mannen hebben gesjouwd met zand en tegels en de tegels zijn gelegd.

De ruimte tussen oefenkooi en banen is nu volledig betegeld. Dus dat kan een mooi stukje terras zijn wanneer de zon voor de kantine is verdwenen.

bbq2014jpg

Rond 5 vijf druppelden de mensen weer binnen om deel te nemen aan de barbecue. Aanvankelijk leek het er in de ochtenduren op dat we binnen moesten zitten, maar dat viel erg mee. Omdat we heerlijk uit de wind zaten was het heel goed te doen op het terras.

Er was weer allerlei lekkers voorhanden en het werden gezellige uurtjes onder het genot van een hapje en een drankje. Rond half tien was de boel in de kantine weer opgeruimd en iedereen huiswaarts gekeerd.bbq3

We kunnen terugkijken op een geslaagde dag, zowel wat betreft het klussen als de barbecue.

De komende week wordt er een begin gemaakt met de wedstrijden van de clubkampioenschappen.