Inschrijving najaarscompetitie

Competitie spelen is voor veel spelers een van de hoogtepunten van het seizoen. Naast de Voorjaarscompetitie – waar 1 damesteam van T.C. Usquert aan meedoet- spelen er ook steeds meer tennissers Najaarscompetitie.

Ook ongedwongen een balletje slaan is heel leuk, maar trainen en jezelf verbeteren om steeds betere resultaten te boeken in competitie en toernooien, is toch wat veel tennissers bij uitstek motiveert. Daarnaast daagt de competitie niet alleen de spelers uit, maar brengt het ook sfeer en gezelligheid op de club.

Wanneer?

Er zijn 7 speeldagen in september en oktober 2017.

Waar?

De wedstrijden vinden plaats bij de tennisclubs in regio Noordoost. Er mag zowel buiten als binnen gespeeld worden.

Voor elk wat wils

Waar kun je aan meedoen?  Herendubbel, damesdubbel, gemengd, 35+, 50+, jeugd enzovoort.  Voor elk wat wils, ook wat de tijdstippen betreft: dinsdagavond, woensdagavond, donderdagmorgen, donderdagavond, vrijdag, vrijdagavond, zaterdag en zondagmiddag.

Inschrijven

Lijkt het je leuk om mee te doen aan de Najaarscompetitie? Geef je dan als team (4 p.p.) op bij Jeanet Woldring. Doe dat voor 25 mei a.s.

De Verenigingscompetitieleider (VCL) schrijft de teams in bij de KNLTB.

Jeanet Woldring-Droper (VCL)