Nu ook ledverlichting op toegangspad!

Met dank aan de gemeente hebben we nu ook ledverlichting naast de banen. En wel langs het schelpenpaadje dat naar het tennisveld leidt. Nu hoeven de leden niet meer in het pikkedonker naar de tennisbanen. Ook het bestuur hoeft niet meer ‘op de tast’ naar de kantine om ’s avonds te vergaderen.

Niet alleen (bestuurs)leden hebben er profijt van, ook voetgangers en mensen die hun hond uitlaten hoeven niet meer te vrezen  tegen een boom op te lopen, of bang te zijn voor ongure types.

Het bestuur had het voorgesteld aan de burgemeester toen zij vorig jaar  de ledverlichting op de banen opende. Het voorstel is goedgekeurd en … binnen een jaar uitgevoerd, hulde gemeente Eemsmond!