NL-Doet 2017

Via het Oranje Fonds is inmiddels €400 subsidie ontvangen voor NL-doet op 10 en 11 maart a.s.

Wat gaan we doen?

Als klus hebben we aangemeld om de keuken van een andere vloer te voorzien, een heleboel (vloer)tegels zijn gescheurd, iets wat de hygiëne niet ten goede komt.

Verder moet er buiten een groot gedeelte van het straatwerk opnieuw worden gelegd, na de graafwerkzaamheden van vorig jaar en zoals elk jaar is er ook weer het nodige in de tuin te doen en moet er schoongemaakt worden.

Ook moeten de beide kleedkamers van een verfje worden voorzien.

Als bestuur hebben we besloten om eerst al het buitenwerk te doen en het schilderwerk in de kleedkamers, alvorens we verder gaan schoonmaken.

Dus we zoeken voor 10 en/of 11 maart vrijwilligers die willen snoeien, tegels eruit halen en herleggen, kleedkamers verven.

Natuurlijk zijn er nog meer klussen, Roelf Jan heeft een lijst gemaakt, hoe meer vrijwilligers we hebben, hoe sneller als klaar kan zijn.

Wil je een of beide dagen meedoen laat het dan per ommegaande weten aan secretaris@tennisclubusquert.nl  Geef hierbij dan ook even aan, waarvoor we je kunnen inzetten.

Mocht je wel willen helpen, maar liever voor de schoonmaak, laat het dan ook even weten, dan kunnen we daar een andere dag/ochtend voor plannen.

We starten beide dagen om 9.00 uur, uiteraard wordt er voor koffie, lunch etc gezorgd.