KNLTB damescompetitie dramatisch geëindigd

Het damesteam heeft helaas weinig of nagenoeg niet gespeeld in de KNLTB najaarscompetitie 2022 Dames Dubbel 1e klasse. Oorzaak was het feit dat een aantal met blessures kampten en het team geen invallers kon vinden.

Dit resulteerde erin dat enkele thuiswedstrijden slechts gespeeld konden worden door twee dames. De uitwedstrijden naar Hoogezand en Sappemeer zijn afgezegd. Dit heeft ons een boete opgeleverd van de KNLTB van 180 euro wegens het niet op komen dagen. Uiteraard hebben we hiertegen gereclameerd.

Daarmee is een einde gekomen aan een jarenlange traditie. Het ziet er niet naar uit dat we komend voorjaar een damesteam op de been kunnen krijgen, tenzij we nieuwe leden aan kunnen trekken. Of eventueel een soort ‘fusie’ aangaan met een andere tennisclub uit onze gemeente.

Het inschrijven van teams voor de KNLTB voorjaarscompetitie 2023 -junioren en senioren- is mogelijk van 2 tot en met 15 januari 2023.

Heb je belangstelling? Laat het weten!

Jeanet Woldring, VCL