Goede start Competitie

Het damesteam is goed gestart: een 4-0 overwinning op Mentheda. Het team uit Usquert dat versterkt is met een nieuw lid Madeleine van der Raad, versloeg de Middelstummers dames zonder al teveel moeite. Wel stond de eerste partij gelijk met 5-1 achter. Maar Madeleine en Jeanet, die voor de 1e keer samenspeelden, wisten de eerste set met 7-5 naar zich toe te trekken. De tweede set werd gewonnen met 6-0. Hanneke en Anne wonnen met 6-3 en 6-4. De tweede partij werd gespeeld door Hanneke en Madeleine: 6-4 en 6-1. De laatste wedstrijd speelden Karen en Anne. Zij zorgden voor een even vreemde uitslag als de 1e partij: 7-5 en 6-0.

De tweede wedstrijd is niet gespeeld omdat de Woldmeppers zich terugtrokken. Op donderdag 30 september spelen we onze tweede wedstrijd tegen Odivia te Eenrum.

Update 1-10-2021: Usquert heeft met 3-1 gewonnen van Odivia.