Damesteam na 3 wedstrijden bovenaan

Het damesteam dat meedoet aan de KNLTB voorjaarscompetitie staat na 3 wedstrijden aan kop!

De eerste wedstrijd tegen de Woldmeppers uit Harkstede verloren alleen Anne en Karen hun partij; de 3 andere partijen werden gewonnen.

Thuis, tegen De Stirum uit Hoogezand, vierden we onder prachtige weersomstandigheden de tweede overwinning met 4-0.

In Leek versloegen we afgelopen donderdag Nienoord onder eveneens gunstige weersomstandigheden.

Al met al staan we met 11 punten bovenaan.  Wijchelsheim en Mentheda staan met 8 punten op een gedeelde tweede plaats.

We zien de Middelstummers  op 9 mei dan ook vol vertrouwen tegemoet. Publiek is zeer welkom!

Onze 1e wedstrijddag te Harkstede voor winddoek Gaslicht.com. V.l.n.r. Jeanet-Gerrie-Karen-Hanneke-Anne. Roelien ontbreekt wegens handoperatie. Hopelijk speelt ze binnenkort weer mee!