Damesteam kampioen

De officiƫle speeldagen van de KNLTB Competitie 2021 zitten erop. Ruim 26.000 tennisteams en bijna 1400 padelteams hebben de afgelopen weken genoten van het spelen van wedstrijden. Zo ook het damesteam bestaande uit Anne, Roelien, Karen, Hanneke, Madeleine en Jeanet. Zij hebben vandaag (inhaaldag) tegen de dames van Bedum gespeeld en met 4-0 gewonnen. Ook in alle voorgaande wedstrijden werd de winst opgestreken. Daarmee zijn zij wederom kampioen geworden in de tweede klasse.

In de komende weken staan nog wat landelijke inhaaldagen gepland en zijn veel verenigingen achter de schermen alweer druk bezig met de voorbereidingen voor de Voorjaarscompetitie 2022, waarvoor we teams in de 1e week van januari kunnen inschrijven. Lijkt het je leuk om mee te doen? Geef je dan als team op.

Het zou leuk zijn als er ook weer es een gemengd zaterdagteam en/of een jeugdteam zou uitkomen voor TC Usquert! Heb je net eentje tekort? Informeer dan eens bij de tennisverenigingen in de buurt. Zo is het damesteam ook gecompleteerd met Madeleine van de GLTB. Zij is zo enthousiast over onze club, dat ze ook volgend jaar weer met ons meedoet!

Dus schroom niet, trek de stoute (tennis)schoenen aan en geef je voor 1 januari op!

Jeanet, VCL