Thuiswedstrijd zondag team

Laatste thuiswedstrijd van het zondag team.

Met nog 1 inhaalwedstrijd op Hemelvaartsdag in Assen en  de zondag erop de laatste wedstrijd van het seizoen in Sneek is het voor Usquert spannend in de middenmoot. Op moment van schrijven  staat Usquert samen met Smilde op een gedeelde vierde plaats. Het team uit Warnsveld heeft  1 punt meer, dus het zou mooi zijn om aan het eind van de rit op de derde plaats te eindigen. Er moeten dus nog wat puntjes bij elkaar gespeeld worden, maar dat houdt de spanning er in. Plaats 1 en 2  liggen wel wat ver voor op de rest.

Terwijl de muziek vanaf de kermis in het dorp met de wind meekomt naar de banen is het op het terras onder de parasol genieten van mooie spannende wedstrijden. In de damesdubbel stonden Hanneke en Jeanet maar liefst voor met 5-2 , maar dat blijkt een gevaarlijke stand. Net als in een ver verleden toen Jan Pieter en Jeanet in Ten Boer voorstonden met 5-2 en 30-15 (nog twai klap’n) verloren we uiteindelijk. Jammer. De damesenkel werd gewonnen door Jeanet, hoewel Jeanet even voorstond met 3-0 (nee geen vergissing).
Usquert weet met het gemengddubbel (Hanneke en Albert) een punt binnen te halen. Dat er goed tegenstand is gegeven aan het team uit Diepenveen  is duidelijk want de mannen hebben in zowel het enkelspel(Pieter Klaas) als de dubbel een driesetter gespeeld.

We  genoten van de overheerlijke rabarber- en chocoladetaart van Karen, de lekkere soep en de goede verzorging van Aafke, van onze supporters en last but not least van onze gezellige en sportieve tegenstanders.  Op naar Hemelvaartsdag in Assen waar we de sterren van de Hemel proberen te spelen!

Jeanet schuift lachend een game bij in de tweede set. Jeanet uit Diepenveen lacht mee, maar laat hierna geen game meer  aan Usquert.

Jeanet schuift game bij