Start zomeravondcompetitie 2019

De indeling van de zomeravondcompetitie 2019 is bekend.

Wat houdt de zomeravondcompetitie in?

De regionale* zomeravondcompetitie is bedoeld voor de recreatieve speler, die niet meedoet aan een andere competitie. Met recreatieve spelers worden spelers bedoeld met de speelsterktes 9 en 8.

Hoeveel en welke partijen worden gespeeld?

Een team bestaat minimaal uit 2 dames en 2 heren. Je speelt 6 wedstrijden waarvan 3 thuis. Tegenstanders zijn de verenigingen uit Noordoost-Groningen.

Per avond worden 4 partijen van 45 minuten gespeeld: 2 mix, 1 dames- en 1 herendubbel. Er wordt gespeeld op door-de-weekse avonden in mei en juni. Bij Usquert op de woensdag avond tussen 19.00 en 21.00 uur.

Ons team bestaande uit Anne Haalboom, Saskia van Ham, Addo van der Eijck en Hans Hol speelt de volgende partijen:

• Donderdag 9 mei:     LEO 4 – Usquert 1 te Loppersum
  • Woensdag 15 mei:   Usquert 1 – Mentheda 3 te Usquert
  • Woensdag 22 mei:   Usquert 1 – Odivia 2 te Usquert
  • Woensdag 29 mei:   Usquert 1 – LEO 4 te Usquert
  • Donderdag 30 mei:  Mentheda 3 – Usquert 1 te Middelstum
  • Vrijdag 7 juni:              Odivia 2 – Usquert 1 te Eenrum

De thuiswedstrijden beginnen om 19.00 uur.

De zomeravondcompetitie is altijd de moeite waard om als toeschouwer bij aanwezig te zijn: gezellige sfeer op de baan, leuke partijen, lekkere koffie en een plezierige nazit. Een aanrader dus op de woensdagavond!

*niet te verwarren met de Zomeravondcompetitie van de KNLTB