Regiocompetitie Noordoost Voorjaar 2017

Donderdag 13 april j.l. versloegen de dames van TC Usquert 1 hun tegenstanders van GTV Van Starkenborgh 1 met 4-0.

Het was een heerlijke zonnige ochtend met behoorlijk wat wind. Om 9 uur kwamen de dames van Van Starkenborgh 1 aan.

Na een kop koffie werden de eerste twee partijen gespeeld. TC Usquert 1 speelt haar wedstrijden met een vaste samenstelling, n.l. duo Hanneke & Karen en duo Jeanet & Anne. De eerste twee partijen van deze ochtend werden gewonnen met 6-0 6-1 door Hanneke Flikkema en Karen Hansems en met 6-1 6-1 door Jeanet Woldring en Anne Haalboom. Tijdens deze partijen werd het publiek getrakteerd op een heerlijk zonnetje.

Met de stoel tegen het clubgebouw aan zat men namelijk fijn uit de wind. Na een korte pauze werd er van tegenstanders gewisseld.

Wederom won TC Usquert 1 met 6-0 6-1(Flikkema & Hansems) en 6-2 6-1 (Haalboom & Woldring).

De Usquert dames hebben inmiddels twee competitie (donder)dagen achter de rug. Op dit moment staat TC Usquert 1 bovenaan met 8 punten uit 8 wedstrijden.

Donderdag 20 april a.s. speelt TC Usquert 1 uit in Roden tegen R.E.O. 2.

Anne Haalboom (van zusenik)