Ouder-Kind toernooi groot succes

Zondag 21 oktober werd er voor het eerst sinds tijden weer een ouder-kind toernooi georganiseerd op de tennisbanen van Usquert. Tien kinderen in de leeftijd van 7 t/m 14 jaar hadden zich opgegeven voor dit toernooi. De een speelde met papa of mama, de ander met opa, oma of broer.

Twee poules

De groep werd opgedeeld in 2 poules en er werden echte wedstrijdjes gespeeld van 20 minuten. Voor sommige kinderen was het tellen van de punten nog best lastig.

Het was heerlijk tennisweer; droog met een klein zonnetje. Er zijn mooie en ook best spannende wedstrijden gespeeld. Het was leuk om naar te kijken. De winnaars van poule 1 werden Jens en Jan, de winnaars van poule 2, Kick en Addo. De laatste twee gingen er in de finale met de winst vandoor. Op de derde plek eindigden Rosan en Bea. Gefeliciteerd allemaal!

Volgend jaar weer

Leuk om weer zoveel jeugd te zien tennissen in Usquert!
Dat was alweer een hele tijd geleden. Deze tennismiddag werd afgesloten met een patatje. Aafke maakte daar nog voor iedereen een kroket of frikandel bij. Als aandenken kregen de kinderen een tennis-sleutelhanger mee naar huis. We kijken terug op een zeer geslaagd ouder-kind toernooi. Volgend jaar weer!

Anne, jeugdactiviteiten begeleider