Najaarscompetitie 2018

De KNLTB najaarscompetitie is gestart. TC Usquert doet net als voorjaar  mee met 1 damesteam op donderdag. Het team bestaat uit Hanneke Flikkema, Gerrie Flikkema, Karen Hansems, Ati en Anne van Twillert, Roelien Werkman en Jeanet Woldring.

We komen weer uit in de tweede klasse en spelen 3x uit en 3x thuis.  Wie zitten er in onze  poule Dames dubbel 17+?

Schipborg, Amelte 1, Mentheda 1, Mentheda2, Stadskanaal 1, Haren 1 en Usquert 1.

We begonnen de competitie goed. De eerste thuiswedstrijd op donderdag 13 september (14 september gespeeld) startten we met een 4-0 overwinning tegen Stadskanaal.

Ook de tweede thuiswedstrijd op 27 september tegen Amelte (Assen) werd een 4-0 overwinning.

Op 4 oktober speelden we in Middelstum waar we ons eerste verliespunt moesten incasseren: 3-1. We stonden toen op een gedeelde eerste plek met Haren.

Onder een stralende najaarszon versloegen we de dames uit Haren op 11 oktober met 4-0!

Er wordt sinds de Voorjaarscompetitie 2018 verkort gespeeld  in alle gemengd- en dubbelpartijen. Dit betekent een wedstrijdtiebreak in plaats van een volledige derde set.

Alle informatie is te vinden op MijnKNLTB.nl.

We hopen op een net zo’n succesvolle en plezierige competitie als voorgaande seizoenen zonder blessures! En we vinden het heel fijn als je ons een keertje komt aanmoedigen. Supporters zijn van harte welkom.

Jeanet, VCL