Helft van de voorjaarscompetitie zit erop!

We hebben de helft van de donderdagmorgen competitie er alweer op zitten! En staan bovenaan met 11 punten, nipt een puntje meer dan TC Beampipers uit Drachten.

Ons reuzegezellig team, bestaande uit Hanneke Flikkema, Karen Hansems, Anne Haalboom en Jeanet Woldring, wonnen 20 april 3 wedstrijden in Roden. Slechts één punt moesten we afstaan aan REO, voornamelijk veroorzaakt door de blessure van Karen. En dankzij een zeer goede 6-speler van de tegenpartij. Het was een schitterend, fraai gelegen tennispark, het weer was goed, de taart lekker en de mensen gezellig: wat wil je nog meer!

We zien de laatste 3 wedstrijden dan ook met vertrouwen tegemoet en hopen de laatste keer in Drachten de kampioensplek te behalen, zodat we volgend jaar naar de DD 17+ tweede klasse promoveren.

Maar zover is het nog niet. Eerst 2 thuiswedstrijden: op 4 mei tegen TC Winsum en op 11 mei tegen Aduard. We vinden het ‘cool’ als er publiek komt kijken! De laatste wedstrijd is op 25 mei* in Drachten.

Update 5-5-2017:
4 mei hebben we met 4-0 gewonnen tegen Winsum onder zeer slechte weersomstandigheden. Het was koud, regenachtig en winderig. Maar… de overheerlijke pompoensoep en de lekkere rabartertaart van Karen maakte alles goed!

*De laatste wedstrijd is op 4 juni

Jeanet (aanvoerder)