Halverwege najaarscompetitie aan kop!

Onze tweede wedstrijd op 21 september in Middelstum waar Narda, oud-plaatsgenoot, inviel, ligt alweer een tijdje achter ons. Alhoewel de herfst toen begon, was het prachtig zomerweer waardoor wij op de fiets naar Mentheda togen.  Na een spannende strijd verloren Hanneke en ik in een driesetter, terwijl de andere partijen gewonnen werden. Einduitslag dus 3-1 voor ons.

Dag 3, op 28 september speelden we in Schildwolde, Wijchelsheim, ook nog mooi weer. Getrakteerd op lekker gebak en zelfgemaakte pompoensoep!  Narda had een knieblessure opgelopen en we moesten dus naarstig op zoek naar een invaller. Gelukkig was Atie (klasse!) bereid mee te doen en we behaalden een 4-0 overwinnning, waardoor we op een gedeelde 1e plaats (met Amelte) kwamen te staan.

De vierde speeldag op 5 oktober is afgelast, wegens hoosbuien en harde storm. We gaan de wedstrijd eind oktober of begin november inhalen (als het dan maar niet sneeuwt;).

Morgen, 12 oktober komt Middelstum op bezoek. We hebben er weer zin in! De stand is nu:

1. T.C. Usquert 10 pt
  2. T.C.Wijchelsheim 6 pt.
  3. TV Amelte 5 pt.
  4. T.C. Mentheda 3 pt.