Damesdubbel 19 april op gedeelde tweede plaats

Onder een stralend zonnetje en een temperatuur van 27 graden speelden Hanneke, Karen, Atie en Jeanet de derde competitiewedstrijd in Usquert.  Het was extreem warm voor de tijd van het jaar. Maar liefst 14 graden warmer dan normaal. Wat een verschil met de eerste wedstrijd toen we verkleumden tot op het bot!

De eerste wedstrijd van Hanneke en Karen werd dik gewonnen met 6-2/6-2. Atie en Jeanet hadden er meer moeite mee, ondanks de goede aanwijzingen en tips van trainer Willem, daags van tevoren.
De eerste set werd gewonnen, maar de tweede set waarin we met 5-2 voorstonden, glipte ons door de vingers. En dat tegen 70-plussers! De tiebreak kon ons evenmin redden: 7-10. Stand 1-1.

De tweede wedstrijd in dezelfde samenstelling betekende 2 winstpartijen voor de thuisploeg, zodat de eindstand 3-1 werd.

We staan nu op een gedeelde 2e plaats. Aloe staat 2 punten boven ons. Volgende week mogen we onze krachten meten tegen de Zuidbroeksters!

Anne zal helaas nog niet mee kunnen vanwege haar knie, Narda zal wel meespelen.