Corona update 29 september

Zoals bekend treft het kabinet opnieuw landelijke maatregelen in de strijd tegen het coronavirus. Om een nieuwe lockdown te voorkomen worden de komende 3 weken de sociale contacten drastisch beperkt.

Gelukkig kunnen we blijven tennissen. Ook in wedstrijdverband, alleen zonder publiek en de sportkantines en clubhuizen (met uitzondering van toiletten en kleedkamers) zijn gesloten.

De landelijke maatregelen die vanaf dinsdag 29 september 18:00 uur zijn ingegaan hebben ook impact op de competitiesfeer. Geen ontvangst met koffie, thee en taart en geen drankje na afloop.

Teams ontvangen de tegenstanders 10 minuten voor aanvang van de speeldag en kunnen na de digitale teamuitwisseling direct de baan op. Na afloop van de laatste partij verlaten beide teams zo snel mogelijk het park. De kleedkamers en toiletten van de kantine zijn wel open.